{"id":22,"date":"2013-11-02T17:19:00","date_gmt":"2013-11-02T15:19:00","guid":{"rendered":"https:\/\/admin.atbusiness.cat\/?p=22"},"modified":"2023-10-10T12:19:39","modified_gmt":"2023-10-10T10:19:39","slug":"com-reduir-la-factura-de-la-nostra-gestoria","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/admin.atbusiness.cat\/ca\/com-reduir-la-factura-de-la-nostra-gestoria\/","title":{"rendered":"Com reduir la factura de la nostra gestoria"},"content":{"rendered":"\n

Degut a la crisi econ\u00f2mica que estem vivint, molts negocis s\u2019han vist obligats a reduir costos. Una de les partides que tendeixen a reduir, s\u00f3n els honoraris de la gestoria fiscal, comptable i laboral.<\/p>\n\n\n\n

Per\u00f2 la pregunta que ens hem de fer \u00e9s: Quant necessitem els serveis d\u2019una gestoria o quant en podem prescindir?<\/p>\n\n\n\n

Primer de tot, hem de mirar cap a dins. Si el nostre negoci t\u00e9 un departament d\u2019administraci\u00f3, aquest departament ja est\u00e0 generant un volum de dades que amb un programa inform\u00e0tic adequat i amb una m\u00ednima formaci\u00f3 al personal d\u2019administraci\u00f3, podria complir amb les obligacions legals m\u00e9s rutin\u00e0ries.<\/p>\n\n\n\n

D\u2019aquesta manera, les feines com el registre de les vendes, les compres o als bancs; aix\u00ed com omplir formularis, es podrien fer d\u2019una forma automatitzada. Evitant la duplicitat de tornar a entrar les dades en el programa inform\u00e0tic de la gestoria i reduint la possibilitat d\u2019errors.<\/p>\n\n\n\n

Davant d\u2019aquesta realitat, tenim dues opcions:<\/p>\n\n\n\n