{"id":43,"date":"2013-12-13T16:59:00","date_gmt":"2013-12-13T14:59:00","guid":{"rendered":"https:\/\/admin.atbusiness.cat\/?p=43"},"modified":"2023-10-10T12:19:37","modified_gmt":"2023-10-10T10:19:37","slug":"que-pot-fer-una-xarxa-social-per-la-teva-empresa","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/admin.atbusiness.cat\/ca\/que-pot-fer-una-xarxa-social-per-la-teva-empresa\/","title":{"rendered":"Qu\u00e8 pot fer una xarxa social per la teva empresa"},"content":{"rendered":"\n
Avui, des del blog de At Business<\/strong> us volem parlar de les diferents funcions que poden exercir les xarxes socials<\/strong> dins d’una empresa o, millor dit, dins dels diferents departaments de la nostra empresa . Per a aix\u00f2 anem a veure quins s\u00f3n aquests estrats dins d’una companyia i en quin aspecte concret poden millorar gr\u00e0cies a un bon programa de Social Media. Atenci\u00f3 al client<\/strong>, Relacions P\u00fabliques<\/strong> , Recursos Humans<\/strong> o Vendes<\/strong> poden millorar i gestionar millor utilitzant un bon programa de Social Media<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n Atenci\u00f3 al client :<\/p>\n\n\n\n Aquest \u00e9s un dels departaments que millor rendiment pot treure a un bon programa que inclogui les xarxes socials dins d’ell. Aquest departament basa el seu programa diari a contactar amb el consumidor i per a aix\u00f2 \u00e9s necessari establir un bon canal que permeti la flu\u00efdesa i , sobretot, la bona entesa entre les dues parts. Les xarxes socials permeten un feedback immediat i constant<\/strong> a difer\u00e8ncia d’altres canals antics com el tel\u00e8fon o el correu electr\u00f2nic . El consumidor evita passar-se hores i hores al tel\u00e8fon amb el que tamb\u00e9 ho agraeix i aportar\u00e0 en un futur m\u00e9s valor al nostre personal. La major flu\u00efdesa i la disminuci\u00f3 del temps de resoluci\u00f3 ajudar\u00e0 a l’empresa a reduir costos o, com a m\u00ednim , a relativitzar .<\/p>\n\n\n\n Relacions p\u00fabliques :<\/p>\n\n\n\n La nostra empresa necessitar\u00e0 una bona imatge i, per aix\u00f2, \u00e9s vital controlar el que es diu de nosaltres, qui ho diu i perqu\u00e8 ho diu. Afortunadament, les diverses plataformes existents ens permeten rastrejar els comentaris dels nostres seguidors i evitar a temps les crisis de reputaci\u00f3. Una gesti\u00f3 r\u00e0pida i efica\u00e7 d’aquestes a trav\u00e9s de les xarxes socials pot apaivagar un foc que podria propagar-se rapidament si no es tracta a temps i que podria desgastar la nostra marca dins del sector. Per\u00f2 no nom\u00e9s a superar crisi ens pot ajudar un bon programa de Social Media sin\u00f3 que a m\u00e9s, aquest departament les pot utilitzar per millorar la seva imatge de cara als seus clients<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n Recursos humans :<\/p>\n\n\n\n Quan parlem de xarxes socials i empresa a tots ens ve al cap un nom: Linkedin<\/strong>. \u00c9s sens dubte el fenomen que est\u00e0 reformulant el concepte de recruiting o de la contractaci\u00f3 de personal. Mitjan\u00e7ant un bon programa de Social Media podem escodrinyar la xarxa per trobar aquesta persona en concret que necessitem per determinat lloc dins de l’empresa<\/strong>. Ens permet analitzar la traject\u00f2ria personal i laboral del nostre futur empleat i tot aix\u00f2 amb el m\u00e0xim de detall i menor marge d’error . Cada vegada s\u00f3n m\u00e9s les empreses que opten per ca\u00e7ar talents a trav\u00e9s de la xarxa .<\/p>\n\n\n\n Departament de vendes :<\/p>\n\n\n\n Per a qu\u00e8 volem un programa de Social Media si no \u00e9s per obtenir beneficis? Mitjan\u00e7ant l’abast de les xarxes socials i la influ\u00e8ncia podem rendibilitzar la nostra estrat\u00e8gia i obtenir beneficis de forma indirecta<\/strong> (recordeu que les xarxes socials, rarament generen un benefici directe). Primer ens permet filtrar clients a trav\u00e9s de l’embut de conversi\u00f3 , que primerament genera consci\u00e8ncia de marca i despr\u00e9s els guia a trav\u00e9s del proc\u00e9s fins convertir-los en clients .<\/p>\n\n\n\n Tamb\u00e9 \u00e9s possible fer \u00e8mfasi en un producte aprofundint a trav\u00e9s d’altres mitjans que no siguin els tradicionals ( TV, r\u00e0dio , premsa \u2026 ) creant, per exemple, contingut en blocs o v\u00eddeos a Youtube<\/strong> per esmentar alguna cosa. Tamb\u00e9 (per\u00f2 sense abusar-ne) podem utilitzar les diferents xarxes socials per fer ofertes especials als nostres seguidors com \u00e9s el cas d’una exitosa plataforma anomenada Foursquare<\/strong> .<\/p>\n\n\n\n Atenci\u00f3 al client, Relacions P\u00fabliques , Recursos Humans o Vendes poden millorar i gestionar millor utilitzant un bon programa de Social Media.<\/p>\n\n\n\n Ja ho veieu , un bon programa de Social Media no est\u00e0 renyit amb la lucrativitat. Sovint es confonen els termes i els conceptes que ens porten a la falsa creen\u00e7a que “no es pot vendre a les xarxes socials” . El que marcar\u00e0 la difer\u00e8ncia ser\u00e0 com gestionem aquest programa per aconseguir aquests beneficis.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Avui, des del blog de At Business us volem parlar de les diferents funcions que poden exercir les xarxes socials dins d’una empresa o, millor dit, dins dels diferents departaments de la nostra empresa . Per a aix\u00f2 anem a veure quins s\u00f3n aquests estrats dins d’una companyia i en quin aspecte concret poden millorar …<\/p>\n