Adjunt a gerència

Adjunt a gerència

Un adjunt a gerència és una persona que s’introdueix de forma transversal a l’organització de l’empresa, ajuda a les persones amb responsabilitats de gestió en el desenvolupament de les seves funcions i coneix els punts clau de l’empresa. Una persona amb visió estratègica, empatia, escolta activa, pensament analític i iniciativa.

Un dels principals problemes de tot empresari, és combatre el que es coneix com a solitud de l’empresari. L’empresari acostuma a ser bo en la seva professió o negoci, però una empresa requereix prendre decisions contínuament. Algunes de les quals, són decisions que poden afectar a la viabilitat futura del negoci. És en aquests casos, on l’empresari es pot sentir sol i es fa necessari tenir un adjunt a gerència de confiança.

Un altre dels problemes en els quals es pot trobar l’empresari, és en la manca d’informació actualitzada per poder prendre les seves decisions. Molts cops quan a l’empresari li arriba la informació de la seva gestoria, ja està desfasada o no la sap interpretar. Per això és important una persona que faci d’enllaç i li doni respostes immediates als seus problemes.

Tot això, però, acostuma a ser massa costós per a les pimes i fa que s’oblidin d’aquesta figura tan important dins l’organigrama de la seva empresa. La solució, és buscar un adjunt a gerència extern que vingui només quan realment el necessites i que s’adapti al tarannà de l’empresa com si fos un més de la plantilla.

Membres de:

logo-colegi-economistes.png

Partners tecnològics: